Güzel bi İstanbul günü

Uzun zaman olmuş yazmayalı onu farkettim az önce o yüzden bi yazayım dedim ve farkettim ki aslında yazacak bişeylerim oluvermiş.

Bugün güzeldi İstanbul'da hava oldukça güzel ince bi üst alıp dolaşabilirdiniz her yanını dilediğiniz gibi. Bi ince yazlık mont bi kot yada bi şort ama illaki bi gözlük takmalıydınız güzel güneşi gözünüze yazık etmemesi için bugünkü İstanbul'un.

Mesela gidip Sarayburnu'nda bi çay içebilir ya da Kadıköy Moda'da oturup kötü bi çay alıp güzel manzarayı izleyebilirdiniz veya tüm bunların yerine İstiklal'i yürüyerek geçebilir, güzel bişeyler yiyip, hoş sohbetlere dalabilirdiniz. Hatta Sarıyer'in derinliklerinden Karaköy'e kadar yürüyüp yeni yeni kafeler açılıp duran o duvar yazılarının güzellik kattığı biraz garip yıkık dökük başlayıp güzelleşen ve o eski saçma nargilecilerin olduğu yere çıkarak biten sokağa tersinden yani eski nargilecilerin ordan dalıp güzel duvar yazıları ama yıkık olan tarafa doğru giderek bi kafe seçip güzel bi kaç şey içip hoş sohbet edebilirdiniz.

Ben bunların arasından birini yaptım bugün ve çokta güzelmiydi emin değilim bugün çok arada kaldım. Son zamanlarda bilmiyorum bizim bu aşırı stres yüklemesi yapan durumlarımızdan dolayımı yoksa artık hep olacak olan bişeymiydi. Ama benim hep olmasından korktuğum şey tam olarak hep olacak olması sanırım.

Bunu düşünmekten kendimi eğlendiremedim ve biraz sıkıldım bugün. Çünkü artık son zamanlarda çok yaşar oldum bazı sıkıcı şeyleri.

Evet evet evet "O"nunlaydık bugün bütün gün değilse bile son 10 küsür günden sonra 3-4 saat onunlaydık ve çok özlemiş olacağımı onu görmek için çıldıracağımı düşünerek hazırlamıştım kendimi bugüne. Ama son dakika planı niteliğinde gelişti bugünkü olay benim için.

Nasıl olduysa bir anda görüşmeye karar verdik ve hazırlandım görüşmeye giderken hep olan heyecanı hissedemedim sanırım. Aslında hissettimde ama son zamanlardaki yaşadığım sıkıcı durumları yaşayacağımı bilerek gittim bugün sanırım bu yüzden bunun farkına varamadım. İçimdeki düşünce haklıda çıktı. Öyle oldu yani son zamanlarda yaşadığım birey haklarımı, düşüncelerimi, kendimi kabul ettirmekte gene güçlük çektim. Bu yüzden de keyfim kaçtı hemde bir kaç defa.

İyi bişey değil biliyorum eğer böyle hissediyorsam ona söylemeliyim. Öyle de yaptım söyledim. Pek bişey değişir mi bilmiyorum. Çünkü "O" biliyo ki ben onu nasıl olsa affederim ve yine severim. Ama farkında değil ki şuan fazlasıyla kötü düşünceye daldım. Bunlardan acilen kurtulmalı ve eski ben olmalıyım. Eski biz olmalıyız.

Ben sanırım bi şekilde bi ay daha sabretmeliyim. Kurtulabilirse bazı şeyler o zaman kurtulacak ya da kurtulamayacağına o zaman karar vereceğiz. Bu süreç içerisinde kesinlikle böyle şeyleri ona açamam, destek olmam hayatını rahatlatmam gereken bazı şeyler var onun hayatında.

Neyse öyle işte bugün bi dolu güzel plan yapıp birini uygulayabilirdim ve uygulama kararıda almıştım ancak içimden geçen gibi bi günü pek yaşayamadım. Tamamiyle farklı bi plandı çok mutlu güneşli, gülüşlü, eğlenceli yani şuan olduğundan çok daha eğlenceli, stressiz bi gün dilerdim. Ama ben genede hala mutluyum diyebiliyorum. Umarım bu stres dolu günler geçtiğinde yaptığımız konuşma umduğum gibi olur.

Başka güneşli günlerde güzel planları uygulayabilmek umuduyla.

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder