Dün akşam ki özür daha tam yerini bulmadı.

Dün akşamda bahsetmiştim; yalan söyledim "O"na diye yatıyorum dedim ve yatmadım.

Sabah çok sancılı oldu uyanış ve ilk mesajlaşmalar. Öyle çok gönül koymalık anlar yaşamadık belki ama genede baya bozulmuş sinirlenmiş gece öyle yazıp bırakmama.

Sonuçta o berbat halimi mesajımdan anlaması uzun bile sürse, ilk başlarda beni çok sallamayıp konuyu savuşturmaya da çalışsa anlamıştı bişeylerin beni fena bozduğunun.

Bakmayın böyle yazdığıma farkındayım bozuk insanlarla mesajlaşmanın ne denli zor olduğunun sadece hoşlanmadım o an beni öyle pek sallamamasından. Neyse öyle işte ilk beş mesaj salladı sonra baktı atlatamıyorum sordu.

Bu seferde ben tersledim sanırım tek söylediğimin uyumak istiyorum sabah erken kalkacağım oluşu hiç birimizin hoşuna gitmeyen bişey olurdu neticede. Neyse öyle işte baya bi zıtlatmıştık o yazıyı yazıp sizle paylaşmadan önce ve üç denemeden sonra beni açamayınca sinirlenip oda yarın hesabını sorma kararı almıştı benden.

Sabah soğuk mesajlar; zaten havada soğuk anasını satıyım hiç çekilmiyomuş bu soğukta sevgiliden gelen soğuk mesajlar diye düşünürken, gelmeyen mesajlar oluşmaya başladı ve o dahada çekilmez bi hal aldı. Neyse ki ben üçüncü ders olması gereken süredeki ancak hiç ara vermemeyi tercih eden hoca neticesinde kopmuş bulunduğum ders sırasında birden geliverdi o çekilebilir hatta şiddetle arzulanan sorgu-sual kısmıyla karmaşık tatlı mesajlar.

Halletmemiz uzun sürmüyo bu tür sorunları "O" pek öyle biri değil, trip sevmiyor, samimiyet sevmiyor, samimiyetsizlik sevmiyor. Enteresan biri mesela girseniz aynı ortama hiç bişey sormasanız oda hiç bişey söylemez zannımca. Ancak sizede pek bişey sormaz onu rahatsız etmedikçe. Rahatsız ederseniz sinirlenir ama onu azcık tanıdıysanız onu rahatsız ettiğinizdeki o sinirli hali size öyle tatlı gelirki tadından yenmez.

Hiç söylemedim ve söylemicem tabiki bu sinirlilik halinin bana tatlı falan geldiğini "O"na.

Neyse yani netice budur. Dün akşamı çokta fazla gayret sarf etmeden öyle kendiliğinden düzeltmiş oldum yada "O" mu düzeltmiş oldu emin değilim.

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder