Yok artık Jon Snow

Beklediğimiz yaz başından beri okuyup durduğumuz o güzelim Game Of Thrones başladı hanımlar-beyler.

Hemde tam beklediğimiz gibi bir başlangıç yaptı. Vikings ve Davinci's Demons'tan sonra onunda kötü bir sezon yapacağından korkmuyor sayılmazdım aslında.

Ancak korkularım yersiz çıktı ve çok mutlu oldum. Uzun zamandır beklediğimize değdi gibi gözüküyor şuan.

İlk bölüm biraz fazla saçma ve sakin geçmişti ki ikinci bölüm itibariyle bu sezonun belkide en güzel sezon olacağını düşünen bi ben değilim çevremdeki arkadaşlarla konuştuğumda aynı şeyi düşünenler var.


Sabah uyanınca twitter'da spoiler görüp bölüm sonu sürprizini öğrenmeden izlesem çok daha iyi olurdu tabi ki ama yapacak bişey yok buna da çok şükür oldukça eğlenceli bi bölümdü.

Bu arada şuan uyuyacağım sanırım yazının bundan sonrası biraz boka sarıcak idare ediverin...(eğer bi gün birileri okuyacak olursa diye not yazıyorum bide hiç okunmayan bloguma :) )

Neyse spora başladımda bu aralar çok yoruluyorum. Eski ben değilim artık ben. Bunu anlamamı sağladı yaptığım ağır spor. Elim ayağım titreyecek şekilde zorluyorum son iki gidişimde ama bakalım. Gelişir inşallah bişeyler, yaza kadar siks packlerimiz çıkmasa bile şu yıllardır 5'e 20 görünümündeki vücudum birazcık şekillense yeter.

Velhasıl öyle yani azıcık şekillencem diye yazdığım şey birazcık kötüleşebilir sanki çok iyiymiş gibi. Ayrıca birde yarım kalıp uyuyabilirim.

GOT'a dönecek olursak bence bu herifler napıp edip ortalığın şeyine şey edecekler bi şekilde biliyoruz, alıştık artık buna.

Herkes diyo gene ona bu, şuna şu olacak, artık şu kişi şu olacak başka ihtimal yok diye ama yaz başından beri sette görüldüğünde bile artık flaşbek olacak yalanını söyleyip beklentiyi düşürüp bu sürprizi yapan o adamlardan herşeyi bekliyorum ve söylediklerine inanmıyorum bence sizde inanmayın.

Tüm bunlara rağmen zaman zamanda kitapların bittiği özgün senaryo geleceğini duyumsayıp aldığım okumadığım kitapların daha kaç tane yazılabileceğini düşünüyorum ve geriliyorum. Bitecek diye korkuyorum. 

İstiyorum ki şu dizi 10-15 sezon sürsün artık bi Supernatural, Arka sokaklar gibi olsun hiç bitmesin onları hiç izlemesem ya da izleyip bıraksam bile bunu hiç bırakmadan izlemek istiyorum en azından şimdilik.

Bakalım üçüncü bölümde ne olacak. Görüşmek üzere...

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder